Monday 16 January 2012

I'm Lovin' It


1. Snap kat bilik hostel kite. singlet tu baru je beli tadi sebab tengok cam cute je US flag tuh. hee :p


2. Ni malam tadi ada budak hostel bagi kt saya. actually kitorang kenal kat FB je tapi x sangka dia 1 kampus dengan saya. nama dia aza arashi. sorry aza, mase awak dtg kat bilik, saya tengah mandi. thanks bagi kacang kat saya. nanti datang-datanglah ke bilik saya taw! psst, bearbear kite pun nak posing jgk kat belakang tuh. hehe <33


3. Haa, ni bearbear yang hubby saya bagi aritu. sayang sangat kat bearbear ni. malam-malam mesti saya hug dia bawak tido. sorry debab, jangan jeles mama memang akan hug-hug bearbear ni bile tido. iloveyousomuch papa! :3

saya jenis akan hargai setiap barang yang saya dapat. so jangan terkejut kalau sampai tua pun barang tu still ada dalam simpanan saya. sentimental value gitu.

xoxo
kittygoregeous

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beloved Readers